Do you speak e ?
Τοποθεσία
Κ.Δ.Β.Μ. Καινοτομία
Σωκράτους 111, Λάρισα
Αίθουσα 1
Ημερομηνία Διεξαγωγής
Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 19.30
Διάρκεια:
Κόστος Συμμετοχής
Δωρεάν με την υποστήριξη της Wind
*Με την επίσημη ανακοίνωση του προγράμματος θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικώς και μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας για την ολοκλήρωση της ένταξης σας.
Σεμινάριο γνωριμίας με τον κόσμο του e Marketing
Τι είναι το e Marketing
Το e Marketing, για μια επιχείρηση, φορέα, οργανισμό, περιλαμβάνει όλες τις διεργασίες διαδικτυακής επικοινωνίας, που είναι απαραίτητες για να εξυπηρετήσουν το σκοπό και τους στόχους που έχουν τεθεί στο Marketing Plan. Απαραίτητο στοιχείο για την αποτελεσματική εφαρμογή του είναι η ύπαρξη ιστοσελίδας.
Θεματολογία που θα παρουσιαστεί στο σεμινάριο
Ποιες είναι οι λειτουργίες του e Marketing
- E mail καμπάνιες
- Αποστολή newsletters
- Διαχείριση κοινωνικών δικτύων (SMA – Social Media Administration)
- Youtube
- Διαφήμιση
- σε ιστοσελίδες αναζήτησης (Google ads etc.)
- σε κοινωνικά δίκτυα
- σε ενημερωτικές ιστοσελίδες
- Βελτιστοποίηση σειράς εμφάνισης σε μηχανές αναζήτησης (SEO Search Engine Optimization)
- Mobile καμπάνιες
- Διαφήμιση σε εφαρμογές
- SMS καμπάνιες
Πως υλοποιούνται
- Προσδιορισμός κοινού- στόχος
- Επιλογή ενεργειών και μέσων
- Παραγωγή και διαχείριση περιεχομένου (κείμενα, εικόνες, video) – Inbound Marketing
- Εκτέλεση
- Αξιολόγηση – Παρακολούθηση ανταγωνισμού
Εισηγητής:
Τάσος Γούσιος
Πτυχιούχος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης με εξειδίκευση στην επιχειρησιακή έρευνα, ακολούθησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Μάρκετινγκ και Τηλεόραση, τη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και τον Σχεδιασμό και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού.
Ξεκίνησε την επιχειρηματική του δραστηριότητα το 1981 συμμετέχοντας σε δημιουργικό γραφείο επικοινωνίας. Το 1985 ίδρυσε την επιχείρηση Alpha Marketing στη Θεσσαλονίκη. Το 2006 μεταφέρεται η έδρα της επιχείρησης στη Λάρισα και το 2009 ξεκινά τη λειτουργία του το γραφείο στην Αθήνα.
Συμμετέχει ως σύμβουλος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας σε σημαντικές επιχειρήσεις και φορείς, καθώς και ως εισηγητής σε επιμορφωτικά σεμινάρια.
Είναι μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (Ειμ) της ΕΕΔΕ Τμήμα Μακεδονίας και Πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κεντρικής Ελλάδας (ΕΕΔΕΚΕ).