Skip links

Marketing Workshop

Marketing Workshop

Ημερομηνία Υλοποίησης

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2019

Αίθουσα: Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Υπολογιστών

 

 

 

Διάρκεια

09.30 – 18.00

Κόστος Συμμετοχής

90€ / άτομο

Αυστηρά περιορισμένος αριθμός συμμετοχών: 10 καταρτιζόμενοι / workshop
Στην τιμή περιλαμβάνονται καφέδες και snack το μεσημέρι.

«Μάρκετινγκ στην πράξη»

Δυναμικά, μεθοδικά και αποτελεσματικά
Marketing είναι οι διεργασίες που εφαρμόζονται από μια επιχείρηση και έχουν σκοπό την ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμών µέσα από τη διαδικασία των συναλλαγών.
Στο Marketing Workshop για μικρομεσαίες επιχειρήσεις παρέχουμε κατάρτιση στη διαδικασία διαμόρφωσης ενός Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ. Επιπρόσθετα παρουσιάζονται αναλυτικά τα στάδια αποτελεσματικής εφαρμογής του.
Στο τέλος της ημέρας το δικό σας Marketing Plan έτοιμο για εφαρμογή στην επιχείρηση σας.
Σε ποιους απευθύνεται:
• Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που ασκούν διοίκηση και εποπτεύουν τις διαδικασίες Μάρκετινγκ και Πωλήσεων.
• Στελέχη επιχειρήσεων με καθήκοντα ανάπτυξης και πωλήσεων.
• Αποφοίτους ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ που επιθυμούν να στελεχώσουν τμήματα Μάρκετινγκ – Πωλήσεων.
• Εργαζόμενους που επιθυμούν να εξελιχθούν σε στελέχη Μάρκετινγκ – Πωλήσεων.

Θεματολογία που θα παρουσιαστεί στο σεμινάριο:
Α’ Θεωρητικό μέρος
Η λειτουργία του Marketing
• Έρευνα αγοράς
• Τοποθέτηση (Positioning)
• Τμηματοποίηση αγοραστικού κοινού
• Τα 4 / 7 P’s
• Product
• Price
• Place
• Promotion
• People
• Process
• Physical environment
• e Marketing
• Βασικές αρχές αποτελεσματικών Πωλήσεων

Β’ Πρακτική εφαρμογή
Διαμόρφωση Στρατηγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ

Εισηγητής:
Τάσος Γούσιος
Πτυχιούχος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Κρήτης με εξειδίκευση στην επιχειρησιακή έρευνα, ακολούθησε κατάρτιση στο Μάρκετινγκ και Τηλεόραση και ολοκληρώνει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων στο ΕΑΠ και στο Σχεδιασμό και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού στο Τμήμα Χωροταξίας Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Ξεκίνησε την επιχειρηματική του δραστηριότητα το 1981 συμμετέχοντας σε δημιουργικό γραφείο επικοινωνίας. Το 1985 ίδρυσε την επιχείρηση Alpha Marketing στη Θεσσαλονίκη. Το 2006 μεταφέρεται η έδρα της επιχείρησης στη Λάρισα και το 2009 ξεκινά τη λειτουργία του το γραφείο στην Αθήνα.
Συμμετέχει ως σύμβουλος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας σε σημαντικές επιχειρήσεις και φορείς, καθώς και ως εισηγητής σε επιμορφωτικά σεμινάρια.
Είναι μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (Ειμ) της ΕΕΔΕ Τμήμα Μακεδονίας και Πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κεντρικής Ελλάδας (ΕΕΔΕΚΕ).

X