Skip links

PISH -Problem-Based Learning, Intercultural Communications and STEM in Higher Education

PISH -Problem-Based Learning, Intercultural Communications and STEM in Higher Education

Διάρκεια Έργου

01/09/2020 – 31/08/2023

Κωδικός Έργου

2020-1-DK01-KA203-075109

Περιγραφή Έργου

Σε ένα περιβάλλον μάθησης με βάση το πρόβλημα (PBL), οι μαθητές μαθαίνουν από κοινού καθώς λύνουν προβλήματα. Ταυτόχρονα, οι τάξεις γίνονται όλο και πιο πολυπολιτισμικές και δημιουργούνται προκλήσεις που σχετίζονται με τη διαπολιτισμική επικοινωνία. Ως εκ τούτου, οι μαθητές τείνουν να συναναστρέφονται άλλους μαθητές από το ίδιο πολιτισμικό υπόβαθρο. Αυτό καθιστά δύσκολη την ανταλλαγή γνώσεων μεταξύ των διαφορετικών πολιτισμών κατά τη διάρκεια της μάθησης και στερεί επίσης από τους μαθητές την απαραίτητη διαπολιτισμική ικανότητα που απαιτείται για να λειτουργούν σε πολυπολιτισμικά εργασιακά περιβάλλοντα. Το έργο αποσκοπεί στην παροχή διαδικτυακών και μη διαδικτυακών εργαλείων που θα επιτρέψουν στους μαθητές να αναπτύξουν τη διαπολιτισμική ικανότητα που απαιτείται σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον μάθησης με βάση το πρόβλημα (PBL).

Στόχοι

  • Δημιουργία συστημάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς
  • Προώθηση της διεθνοποίησης
  • Υποστήριξη των ατόμων για την απόκτηση και ανάπτυξη βασικών δεξιοτήτων και ικανοτήτων

Ομάδες-στόχοι

Μαθητές, εκπαιδευτικοί, καθηγητές ΑΕΙ

PISH

Αποτελέσματα Έργου

Η Βιβλιοθήκη Καλών Πρακτικών αποτελεί ένα υλικό αναφοράς που επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να αναζητήσουν διάφορες καλές πρακτικές για την προώθηση της διαπολιτισμικής επικοινωνίας σε ομάδες  που χρησιμοποιούν πρακτικές μάθησης με βάση το πρόβλημα (PBL) σε μια τάξη εκμάθησης STEM.

Στόχος αυτής της εργαλειοθήκης είναι να παρουσιάσει έναν κατάλογο επιλεγμένων, δοκιμασμένων και συγκεντρωτικών εργαλείων που θα υποστηρίξουν τον διαπολιτισμικό διάλογο και την επικοινωνία σε περιβάλλοντα μάθησης με βάση το πρόβλημα (PBS).

Το διαδικτυακό μάθημα PISH είναι ένας διαδραστικός πόρος αυτοδιδασκαλίας για εκπαιδευτικούς και καθηγητές πανεπιστημίου που τους εισάγει στις έννοιες της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και του STEM.

Μια σειρά από βίντεο για τη διαπολιτισμική επικοινωνία με βάση τη μέθοδο εκμάθησης με βάση το πρόβλημα (PBL) θα είναι διαθέσιμη για τις ομάδες-στόχους προκειμένου να ενισχύσουν τις δεξιότητες και την κατανόηση τους σε αυτούς τους τομείς.

PISH Εκδηλώσεις

Δεν υπάρχουν εκδηλώσεις αυτόν τον μήνα

PISH Ενημερώσεις

Όλα τα νέα του PISH
Δείτε τα Εθνικά μας Προγράμματα

Δείτε τα Εθνικά μας Προγράμματα

Εθνικά Προγράμματα

H Σύμπραξη

Πανεπιστήμιο του Aalborg – Συντονιστής εταίρος, Δανία

Περισσότερες πληροφορίες
Το Πανεπιστήμιο Aalborg βρίσκεται στη Δανία. Το AAU είναι διεθνώς αναγνωρισμένο ως κορυφαίο εκπαιδευτικό ίδρυμα το οποίο εξειδικεύεται στη μάθηση με βάση το πρόβλημα (PBL). Το Πανεπιστήμιο του Aalborg περιλαμβάνεται στη μεγάλη πλειονότητα των καταλόγων κατάταξης και συγκαταλέγεται στο κορυφαίο 2% των 17.000 πανεπιστημίων του κόσμου.

Crossing Borders – εταίρος, Δανία

Περισσότερες πληροφορίες
Η Crossing Borders (CB) είναι μια μη κερδοσκοπική, ακομμάτιστη οργάνωση της κοινωνίας των πολιτών. Το όραμα της CB είναι ένας κόσμος ειρηνικός με τον εαυτό του, στον οποίο η διαφορετικότητα γιορτάζεται. Αποστολή της είναι να δημιουργήσει χώρο διαλόγου προς έναν τέτοιο κόσμο και να ενισχύσει την ικανότητα των νέων, των εργαζομένων στα μέσα ενημέρωσης και των εκπαιδευτικών να υλοποιήσουν το παραπάνω όραμα. Ο γενικός στόχος είναι να δοθεί η δυνατότητα σε ανθρώπους με διαφορετικό υπόβαθρο να μάθουν να ζουν μαζί με ίσους όρους. Το Crossing Borders ξεκίνησε ως έργο το 1999 στη Δανία για την υποστήριξη του ουσιαστικού διαλόγου μεταξύ των συγκρουόμενων μερών στη Μέση Ανατολή. Ως απάντηση στις αυξημένες δραστηριότητες και στις απαιτήσεις για την έννοια και τις υπηρεσίες του CB, μετατράπηκε, το 2004, σε έναν δυναμικό οργανισμό με δραστηριότητες στη Δανία και στο εξωτερικό.

Πανεπιστήμιο της Ανατολικής Φινλανδίας – εταίρος, Φινλανδία

Περισσότερες πληροφορίες

Το Πανεπιστήμιο της Ανατολικής Φινλανδίας είναι το μεγαλύτερο διεπιστημονικό πανεπιστήμιο της Φινλανδίας. Το υψηλό επίπεδο διεπιστημονικής έρευνας και εκπαίδευσης ανταποκρίνεται στις παγκόσμιες προκλήσεις και συμβάλλει στην οικοδόμηση ενός βιώσιμου μέλλοντος. Η ερευνητική τους δραστηριότητα κατατάσσεται μεταξύ των καλύτερων στον κόσμο σε διάφορους τομείς. Παρέχει εκπαίδευση σε σχεδόν 100 σημαντικά γνωστικά αντικείμενα και εκπαιδεύουει επιστήμονες για τις αυριανές μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς εργασίας.

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας – εταίρος, Ελλάδα

Περισσότερες πληροφορίες
Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, με 37 Τμήματα και 8 σχολές, είναι ένα πανεπιστήμιο με τη δική του ταυτότητα και με εξέχουσα θέση στο εθνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας παρέχει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα καθώς και εξωσχολικές ενότητες σε συγκεκριμένους τομείς έρευνας και επιχειρήσεων, για περισσότερους από 43000 φοιτητές. Η κύρια αποστολή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας είναι η προώθηση της επιστημονικής γνώσης μέσω της έρευνας και η συμβολή στην πολιτιστική και οικονομική ανάπτυξη της τοπικής κοινότητας και της ευρύτερης κοινωνίας. Τα μέλη του ακαδημαϊκού και ερευνητικού προσωπικού συμμετέχουν σε ευρωπαϊκά ερευνητικά δίκτυα και σε πολλά καινοτόμα ερευνητικά προγράμματα στην ΕΚ.

 

EURO-NET – εταίρος, Ιταλία

Περισσότερες πληροφορίες
Το EURO-NET είναι μια μη κερδοσκοπική ένωση (που ιδρύθηκε το 1998) η οποία είναι μέλος ή συνδεδεμένο μέλος 59 διεθνών δικτύων. Το EURO-NET είναι επίσης αναγνωρισμένο ως ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΕ σε 2 τομείς (ON-LINE MEDIA και EVENT) έχει αναπτύξει 77 δικές του κεραίες σε 26 διαφορετικές χώρες της Ευρώπης.
Το EURO-NET συνεργάζεται με πολλούς δημόσιους φορείς με τους οποίους έχει ειδικές συμφωνίες για τη διάδοση των δραστηριοτήτων ανηλίκων και ενηλίκων και βοηθά όλες τις οργανώσεις ανηλίκων και κάθε άλλη ΜΚΟτύπου να αναπτύξουν ευρωπαϊκά προγράμματα.
Το EURO-NET πραγματοποιεί μαθήματα κατάρτισης, εργαστήρια και ανταλλαγές, πολιτιστικές, καλλιτεχνικές ή αθλητικές δραστηριότητες, έρευνες, καθοδήγηση, προσανατολισμό, δραστηριότητες προπόνησης, στάδια και πρακτική άσκηση, συμβουλευτική, υποστήριξη σε κρίσεις και δράσεις πρόληψης.

Comparative Research Network – εταίρος, Γερμανία

Περισσότερες πληροφορίες
Το COMPARATIVE RESEARCH NETWORK EV (CRN – www.crnonline.de) ιδρύθηκε το 2007 και εργάστηκε έκτοτε πάνω στον τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων, της νεολαίας και της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και την έρευνα. Οι δραστηριότητες του δικτύου CRN χωρίζονται σε τρία κάθετα πεδία: έρευνα, εκπαίδευση και δημοσίευση. Το ερευνητικό τμήμα στοχεύει να φέρει τις κοινωνικές επιστήμες πιο κοντά στην κοινωνία. Οι τομείς έρευνας είναι μεταξύ άλλων: τα ευρωπαϊκά σύνορα, η συμμετοχή των πολιτών, τα αστικά θέματα, η οικοδόμηση της ειρήνης και ο διαπολιτισμικός διάλογος, η ποικιλομορφία και η επιστήμη των πολιτών. Μεταξύ άλλων, η CRN διοργανώνει το Σεμινάριο Συνόρων του Βερολίνου, διεξάγοντας έρευνα για τον αντίκτυπο του Τείχους του Βερολίνου και αναζητώντας τρόπους για την ενίσχυση της συμμετοχής των πολιτών στην αγωγή του πολίτη και στην ανάπτυξη των πόλεων.

Κέντρο για την Εκπαίδευση και την Καινοτομία – εταίρος, Ελλάδα

Περισσότερες πληροφορίες
Το INNOVED είναι ένας ελληνικός εκπαιδευτικός και συμβουλευτικός οργανισμός που επικεντρώνεται απλώς στη μεταφορά γνώσης και καινοτομίας στους ευρύτερους τομείς της εκπαίδευσης, της δια βίου μάθησης και της κατάρτισης, της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης, της μη τυπικής μάθησης και των μεθόδων κατάρτισης με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών. Κύρια αποστολή του INNOVED είναι η προώθηση της γνώσης, των εκπαιδευτικών πρακτικών και των ευκαιριών για την πολιτιστική και οικονομική ανάπτυξη των τοπικών κοινοτήτων και της ευρύτερης κοινωνίας. Έτσι, το INNOVED λειτουργεί με σκοπό να επιτύχει να ενθαρρύνει, να υποστηρίξει και να προωθήσει το καινοτόμο πνεύμα σε διάφορους τομείς, όπως η εκπαίδευση και η κατάρτιση, η κοινωνική ένταξη και ο διαπολιτισμικός διάλογος, οι καινοτόμες μεθοδολογίες και πρακτικές γύρω από την επιχειρηματική νοοτροπία, οι αναπηρίες και η ενδυνάμωση, οι μη τυπικές πρακτικές στην παροχή εκπαίδευσης και κατάρτισης.

PISH Επισυναπτόμενα

Πνευματικά Αποτελέσματα

Newsletters

X